خانوما کیا شبا فقط حالت تهوع داشتن جنسیت چی بوده

۱۰ پاسخ

من اول صبح حالت تهوع داشتم دختر بود

همه اینحا تهوع دارن😂

من حسش میاد میخوام بالا بیارم اما بالا نمیارم
دلم می‌خواد همه معدم خالی شه

من توبارداری اولم همیشه ۶غروب میشد حالت تهوع میگرفتم آندسترون دکتربهم داده بود

پسر من هنوز شبها حالم بده البته تهوع و اینا ندارم الان ولی به سختی خواب میرم

من دوتا بارداریم فقط شبا حالت تهوع داشتم هر دو پسر

من صبح ظهر شب نصف شب هر لحظه تهوع استفراغ دارم ولی دیروز رفتم دکتر یه قرص برام نوشت ۸۰۰ تومن اما خیلی خیلی حالم و بهتر کرد

والا من مثل توام
شب‌ها فقط عق میزنم، گلاب بو میکنم، بیسکوییت میخورم🥲

منم هرشب ن هریه روز درمیون یا دوسه روز درمیون غروب یاشب بالا میارم ی بار.. منم میخام بدونم

سلام من سرما خوردم جیکار کنم
ایا برای نی نیم خطر داره
دختر دوسال و نیمم دارم همش بی تابی میکنه اونم مریضه و از بسی که بلغمه هر دوتا کلیه هام درد میکنن

سوال های مرتبط

مامان محمدعلی مامان محمدعلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته دوازدهم بارداری