۵ پاسخ

من دختر اولم دقیقا سه ماهش بود دندونش در اومده بود بعضی بچه ها زود دندون در میارن منم دختدن بیقراری می‌کرد یادمه دو ماهش بود شیر خیلی بد می‌خورد ولی نمیدونستم دندون داره در میاره سه ماهگی نگاه دهنش کردم در اومده بود بنظرم دختر شماهم واسه دندونشه

لثه‌هاش داره سفت میشه درد داره

ببین

تصویر

پستونک هم میدی بهش؟؟

چون فقط نوکشو میگیره ، حاله رو نمیگیره

سوال های مرتبط