۱۲ پاسخ

ممکنه لانه گزینی باشه

عزیزم بنظرم وقتی ۱۴ روز عقب افتاده یه آزمایش بده که خیالت راحت باشه، بعدم بتونی که ان شالله اگه باردار بودی بری دمتر بگی لکه بینی داری

عکسش و بزار گلم

اگه هاله مشخص بوده و راحت دیده شده احتمال زیاد بارداری حتی اگه لکه هم داشته باشی بازم ممکنه بارداری باشی اوایل بارداری لکه بینی طبیعیه

احتمال بخاطر لانه گزینی هست
من تو همه بارداری هام لکه بینی داشتم و دکتر میگفت استراحت کن و هرشب شیاف پرژسترون ۴۰۰ بزن داخل مقعد

ای جانم هرچی خدا بخواد

خودت نی نی میخوای گلم

اگه فقط لک بود یه ازمایش بده مطمئن شی

شاید بخاطر لانه گزینی اگه بیشتر نشد دوباره بی بی بزن

اگه خونریزی شروع شد حامله نیستی
اگه فقط لک دیدی و دیگه چیزی نیومد برو آزمایش بده

بچه میخوای ؟

اگه حاله داره بارداری

سوال های مرتبط