ابادان ماما همراه از هشت میلیون ب بالا میگیره
من ۲۵۰۰
من ۷ تومن
آره برا ماما فک کنم زیادم باشه چون هنوز من میخوام اپیدورال هم بزنم به نظر نیازی نشه اصلا به ماما 😂
من ماما گرفتم ۳۸۰۰
دکتر خصوصی گرفتم ۵ ملیون دادم
با بیمه رایگان
من به ماما 15ملیون دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.