اگه طبیعی زایمان کنیم دکتر یا ماما چقد میگیره؟!

۸ پاسخ

ابادان ماما همراه از هشت میلیون ب بالا میگیره

من ۲۵۰۰

من ۷ تومن

آره برا ماما فک کنم زیادم باشه چون هنوز من می‌خوام اپیدورال هم بزنم به نظر نیازی نشه اصلا به ماما 😂

من ماما گرفتم ۳۸۰۰

دکتر خصوصی گرفتم ۵ ملیون دادم

با بیمه رایگان

من به ماما 15ملیون دادم

سوال های مرتبط