چقدر دوسالگی سخته همش جیغ وگریه

۷ پاسخ

منم ینی هرکی عقل داشته باشه یدونه میاره و تموم

یعنی من واقعا عقل ندارم بخدا

۳سالگی سخت تره خخخ

واقعا الان از مسجد اومدم دقیقا پوستمو قلفتی کند

😂😂کاش بزرگتر شن بهتر شن دخترم ۴ سالشه بدترم هس

😬😬😬😭😭

اوهههمممم😮‍💨😮‍💨😬😬😬

سوال های مرتبط

مامان 🍒موچی موچی🍓 مامان 🍒موچی موچی🍓 ۳ سالگی