بله عزیز اولشی تازه شروع میشخ
منم اشتها ندارم هیچی میل ام نمیکشه بخورم😔
وای من دو روز داشتم میمردم فقط دیشب رفتم درمانگاه
منم فکر میکنم راه گلوم یه چیزه سنگینه دلم نمیخاد غذا بخورم
آره طبیعیه کم کم بخور ولی در طول روز نذار گرسنه بمونی هر موقعه حس گرسنگی بت دست داد یه چیزی بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.