سلام دوستان من نمیتونم چیزی بخورم شما هم مثل منید؟خیلی نگرانم 🥲

۹ پاسخ

سعی کن مغزیجات اینا زیاد بخوری میوه حداقل اینا رو بخور

من هیچی نمیخورم اصلا اشتها ندارم ب زور بخورم حالم بد میشه

اما از طرفی برا بچه نگرانم الان وقت رشدشه هرچیم زور میزنم نمیتونم غذا قورت بدم

منم در روز دوبار اونم خیلی کم غذا میخورم خیلی از بوی غذاها بدم میاد

منم تا هفته 14 اینجوری بودم کم کم بهتر شدم
اما غذام زیاد نشد 🙃
چون نگران سلامت بچه بودم به دکترم گفتم مکمل رو شروع کرد برام

منم‌اینطوری بودم
انقد شوهرم و مامانم اینا از دستم حرص میخوردن🤦‍♀️
الان یه کوچولو بهتر شدم
البته دکترم دمیترون داد که بهتر شدم یکم.

منم اشتها ندارم شب و روز ی وعده میخورم

نه والا من همه چی میخورم جز مرغ از چشمم افتاده

مکمل هایی که دکتر داده رو بخور
کم گم بخور
مغزیجات
میوه
و.....

سوال های مرتبط