سلام خانما من خیلی گشنمه اما نمیتونم چیزی بخورم ، شما هم اینجورید؟

۶ پاسخ

من کلا بعد غذا حالت تهوع میگیرم...غذام میلم نمیکشه بخورم

منم همینطورم اومدم خونه مامانم بهتر شدم از خونه برو بیرون

من اینجور نیستم.شاید چون هفته ام کمه

منم همینجوری هستم ولی میخورم وزنم اضافه کردم باید جلو خودم بگیرم

سلام عزیزم
آره من این مدلی ام

اره انگار توی گلوم یه چیزی هست با زور غذا میخورم اونم اگ غذای مورد علاقه ام باشه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان په پوله مامان په پوله هفته دوازدهم بارداری
مامان فندق کوشولو🥥🤎 مامان فندق کوشولو🥥🤎 هفته بیست‌وچهارم بارداری