من کلا بعد غذا حالت تهوع میگیرم...غذام میلم نمیکشه بخورم
منم همینطورم اومدم خونه مامانم بهتر شدم از خونه برو بیرون
من اینجور نیستم.شاید چون هفته ام کمه
منم همینجوری هستم ولی میخورم وزنم اضافه کردم باید جلو خودم بگیرم
سلام عزیزم
آره من این مدلی ام
اره انگار توی گلوم یه چیزی هست با زور غذا میخورم اونم اگ غذای مورد علاقه ام باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.