گشنمه خیلییی اما نمیتونم هیچی بخورم تهوع میگیرم

۳ پاسخ

عزیزم سعی کن وعده های کوچیک بخوری بجای وعده های سنگین کم کم بخور مثلا یه دو لقمه نون پنیر با یکی‌گردو بعد دو ساعت دو سه تا میوه ناهار سبک اگه برنجه ۵ یا ۶ قاشق سعی در این حد بخوری اینجوری هم برای خودت خوبه هم جنین.

فقط سعی کن خودتو گرسنه نگه نداری شده یه حلقه بیسکویت ساقه طلایی بخوری ولی معده رو خالی نگه ندار ...ک همون خالی نگه داشتن خودش باعث تهوع بیشتر میشه

عزیزم از همون اول تهوع داشتین؟؟
من هیچ علائمی ندارم

سوال های مرتبط