من ک هنوز گلاب ب روت بالا میارم ک دیگ ۱۸هفته هستم😭😭
فقط این هفته تموممم بشه من دیگه دارم رد میدم هیچی نمیتونم بخورم هرچی میخورم بالا میارم بیحالی و بی حوصلگی هم ب کنار
واااای که منم حالم خیلییی بده
حتی قرص که دکترم داده جواب نمیده هیچی هم نمیتونمبخورم معدم داغووونه امیدوارم زودتر بگذره
هفته بره بالاتر بهتر میشی منم همین بودم الان بهترم
عزیزم من از ۸ هفته شروع شد تا ۱۴ هفته کم تر شد
نگران نباش عزیزم من از هفته ۶ تا ۸ داشتم با سردرد شدید و ترش کردن . اما از ۹ به بعد دیگه خوب شدم خدارو شکر تحمل کن
والامن الانم دارم 😓
من آرزومه حالت تهوع داشته باشم ولی باردارباشم😢
من هنوزم دارم 😢
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.