تخم مرغ دیر هضمه و زیاد تومعده میمونه پس به این زودیا گشنه نمیشه.بنظرم کم نیس
منم میدم البته بی نون دوتا یا سه تا
با نون یکی شایدم دوتا
زیاد تخم مرغ میخوره آبپز
نه گاهی پیش میاد دیگه
ما پریشب جایی بودیم تا اومدیم نشد غذا بپزم دوتا تخم مرغ ساده پختم تو ماهیتابه براش
نه عزیزم اندازست
من خودم میخورم سیر میشم حالا بچه ۲ ساله
من خالی میخورم
تخم مرغ بخاطر سفیده پروتویین داره پرونویین سیر نکه میداره کرب و هیدرات مثل نون یا سیب زمینی پخته هم کنارش باشه بهتر هم میشه
نه خیلی خوبه . خیلی هم دیر هضم
سیب زمینی هم بزار کنارش
یک چیز بده دستش ببین میخوره
با نون یا خالی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.