مامانومهان شما فرنی میدی و بچه هم کم شیر میخوره، تایم مدفوع کردنش طولانی نشده مثلا یک هفته یک بار مدفوع کنه؟؟
من از یک ماهگی ببلاک ای ار دادم گوارشش هیچ مشکلی نداره شکر خدا ن سفت شده ن شل عادی و طبیعی بش میسازه اما نان و اپتامیل و بیومیل هم داره ای ار باید فقط امتحان کنی کدومش رو بچت جوابه رو هر بچه ی جوره و اینکه هیچ چیز کلی راجع ب شیرخشک ها نیست هرکدومش ب ی بچه میسازه ب ی بچه نه
من دخترمو بردم دکتر گفت ببلاک ها همشون باعث یبوست میشن
دکتر دخترم گف ببلاک یوبس میکنه نان ای ار خوبه
من نان دادم یبوست نکرد
ببلاک چند وقت اولش اذیت میکنه بعد اوکی میشه.
ببلاک خوبه
گیگوز آپتامیل تروویتال
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.