۵ پاسخ

پسر من با چهاردست و‌پا هم یجا نمیمونه و از در و دیوار بالا میره و سرعت عملش خییییلییی بالاست ماشالله نمیدونم دیگه راه بیفته قراره از کجاها بگیرمش🥲🥲

اتفاقن چندروز پیش من داشتم صبحانه میخوردم پسربزرگم هم کارتون نگاه میکرد
بعد ما باند رو گزاشتیم رویه یکی از عسلی ها که پسر کوچیکم نتونه دست کاریش کنه
بعد ییییهو دیدیم باند روشن شد😳
دیدیم رفته رویه دسته ی مبل(مبلمون استیله دسته اش هم که چوبی) باندو روشن کرده
خدا رحم کرد بهمون اصلن نفهمیدیم کی رفته بود اونجا😬😲😂

من یهو زیر پام میبینمش🤣 مثلن یجای دیگه هست نمیدونم کی میاد

واای سختیش اینروزاس فقط میخوان برن

من که امروز بچم کم مونده بود زیر ماشین باشه حالم گرفته شد کلا هنگم هنوز

سوال های مرتبط