از چند هفته باید ب پهلو خوابید،

۷ پاسخ

من هنوز رو شکمم میخوابم🤣

من بعد از تشکیل قلب ب پهلو خوابیدم

عزیزم ب طور خودکار وقتی شکمت سفت بشه دیه نمیتونی رو شکم بخوابی

من از اول میخوابم

۱۸ هفته

من از اول به پهلو خوابیدم

کم کم بشه عادت کرد ک عالیه🫠

سوال های مرتبط

مامان شاهان 🥰💋 مامان شاهان 🥰💋 ۳ ماهگی
مامان ارغوان🩷 مامان ارغوان🩷 ۴ ماهگی
مامان نینی مامان نینی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان امیر حسین🦉🦋🧸 مامان امیر حسین🦉🦋🧸 ۷ ماهگی
مامان مامان سیندرلا مامان مامان سیندرلا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان صدرا.سپهر🫐 مامان صدرا.سپهر🫐 روزهای ابتدایی تولد