خانما اونایی که سرویکس پایین دارن ترشح ابکیشون بیشتره؟؟؟

۵ پاسخ

من29بودم اخرین بار و سرکلاژ شدم خیلی زیاد نیست ولی از ترشحاات قبل حاملگیم بیشتره این سوال منم بود

نه کلا ترشحات تو بارداری زیاد میشه

منم ترشح ابکی دارم ولی نمیدونم طبیعیه یا زیاده

به نظرمن زیاد نگران سرویکس نباشید مراعات کنید ولی سعی کنین بهش فکر نکنین هرچی بیشتر پیگیرش باشید بیشتر استرس میگیرید و بدتر میشه مراعات کنید و بسپارید بخدا انرژی منفی نداشته باشید

من اصلا ترشح ندارم

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته پانزدهم بارداری
مامان فندق کوچولو🌰🐿 مامان فندق کوچولو🌰🐿 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دلسا 💕 مامان دلسا 💕 هفته سی‌وسوم بارداری