من29بودم اخرین بار و سرکلاژ شدم خیلی زیاد نیست ولی از ترشحاات قبل حاملگیم بیشتره این سوال منم بود
نه کلا ترشحات تو بارداری زیاد میشه
منم ترشح ابکی دارم ولی نمیدونم طبیعیه یا زیاده
به نظرمن زیاد نگران سرویکس نباشید مراعات کنید ولی سعی کنین بهش فکر نکنین هرچی بیشتر پیگیرش باشید بیشتر استرس میگیرید و بدتر میشه مراعات کنید و بسپارید بخدا انرژی منفی نداشته باشید
من اصلا ترشح ندارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.