چهارده حمد میخونم به نیت زایمان راحت عزیزم 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
به سلامتی عزیزم اما کاش بری زایمان سزارین
سزارین نشدی؟😳😳😳
بسلامتی گلم همه این سختیا ودردا بعدکلی چشم انتظاری می ارزه... برا منم سرزایمانت دعا کن زایمان راحتی داشته باشم
بسلامتی به دنیا بیاد عزیزم😍
منم ۳۷هفته ختم بارداری دارم
اما سزارین
انشالله سالم بغل بگیریش❤️😘
ایشالا به حق این شبای عزیز صحیح و سالم بغلت بگیری♥️
انشالله بسلامتی زایمان کنی گلم
کنترل نشد قند ک ختم بارداری دادند؟
عزیزم زایمان طبیعی خیلی قشنگه
اصلا نگران نباش
فقط شبی که میری برا زایمان اناناس طبیعی بخور دهانه رحمو نرم میکنه من یه اناناس بزرگ کامل خوردم ۴ ساعته زایمان کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.