۱۰ پاسخ

چهارده حمد میخونم به نیت زایمان راحت عزیزم 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻

به سلامتی عزیزم اما کاش بری زایمان سزارین

سزارین نشدی؟😳😳😳

بسلامتی گلم همه این سختیا ودردا بعدکلی چشم انتظاری می ارزه... برا منم سرزایمانت دعا کن زایمان راحتی داشته باشم

بسلامتی به دنیا بیاد عزیزم😍

منم ۳۷هفته ختم بارداری دارم
اما سزارین
انشالله سالم بغل بگیریش❤️😘

ایشالا به حق این شبای عزیز صحیح و سالم بغلت بگیری♥️

انشالله بسلامتی زایمان کنی گلم

کنترل نشد قند ک ختم بارداری دادند؟

عزیزم زایمان طبیعی خیلی قشنگه
اصلا نگران نباش
فقط شبی که میری برا زایمان اناناس طبیعی بخور دهانه رحمو نرم میکنه من یه اناناس بزرگ کامل خوردم ۴ ساعته زایمان کردم

سوال های مرتبط