طبیعیه عزیزم
نینی داره جا باز میکنه
منم همینجورم ولی دردش قابل تحمله
منننننم
طبیعیه گلم .استراحت کن
طبیعیه گلم منم داشتم
منم اینطوری بودم و هنوز هستم الان وسط هفته ۶ ام.
دکترم قرص مسکن داده ولی گفته زیاد نخورم ازش هر وقت درد داشتم
به دکترت بگو میده بهت
منم همینطوررر 🥺 از چی میتونه باشه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.