۶ پاسخ

عزیزم از گرماس
بچه های منم از زمانی یاد گرفتن درشو باز میکنن میمونن جلوش یا میچسبن بهش یا با زبون لیس میزن
گرمشونه

حالا کجاشع بچ های من اینجوری بودن باز میکنن میشینن جلوش بد کشوهاش زبون میزدت الانم هر چی توش هر ازگاهی میریزن بیررت

من برای اینکه پسرم ۲۴ ساعت در فریزر باز می‌کرد یخ برمیداشت بطری آب معدنی بزرگ همیشه میزارم جلو در یخچال که بازش نکنه

بذار بشینه از سرش میپره

پسر منم همین کار رو روزی چند بار انجام میده چنددیقه میشینه بعد پامیشه خودش در یخچال رو میبنده😂😂

دختر. من زورش نمی‌رسه خودش باز کنه ولی من هر موقع باز کنم بدو بدو میاد میگه نبند یبار گذاشتم نگاه کنه داخلش کنجاویش تموم شد گفتم بسته دیگ از سرش پرید

سوال های مرتبط