میگم خواهرا واقعا شیر خشک بده ضرر داره اخه من دخترم اولاش از سینم سیر نمیشد جوری که همش گریه میکرد شیر کافی نداشتم خب
بعد بهش شیر خشک دادم اگه نمیدادم همش بی قرار بود وگریه میکرد الان بعد چهار ماه دیگه سینم کلا شیر کم داره دخترمم دیگه نمیگره سینمو چیکار کنم
مگه تو گهواره نمیخابونیش
زیاد پاهاشو تکون میده قنداقش باز میکنه اخراش🫢😅😅😅
قنداقش کن من دخترم اصلا بدون قنداق نیم ساعت هم نمیخوابه اما وقتی قنداقش میکنم هم راحت میخابه هم زیاد میخابه
وحشتناک زیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.