خانمازخم دهانه علایمش چیه؟؟؟کسی میدونه

۴ پاسخ

من سشنبه رفتم دکتر همینجوری برا چکاپ. گفت دهانه‌ت یکم زخمه تو رابطه‌ درد نداری گفتم دارم بعضی وقتا. برام چهارتا پماد نوشت. دوتا واژینال دوتاهم بیرون واژن بزنم

موقع نزدیکی درد شدیدی داری انگار مثلا دستت بریده باشه دردش همونجوره

تو. رابطه درد وحشتناکی داری انگار یکی هی نمک میپاشع رو زخمات یا بیشتر چاقو میزنه
من رفتم یادم نیس گف زخمه یا خونریزی داخلی داری برام شستشو داد کلیم پماد قرص داذ ی ده روزم رابطه نداشتیم راحت شدم

فکر کنم علایم خاصی نداره برای بعضیا، تو معاینه مشخص میشه

سوال های مرتبط

مامان گوجه گیلاسی مامان گوجه گیلاسی ۴ سالگی
مامان الماس کوچولو مامان الماس کوچولو هفته پانزدهم بارداری