من سشنبه رفتم دکتر همینجوری برا چکاپ. گفت دهانهت یکم زخمه تو رابطه درد نداری گفتم دارم بعضی وقتا. برام چهارتا پماد نوشت. دوتا واژینال دوتاهم بیرون واژن بزنم
موقع نزدیکی درد شدیدی داری انگار مثلا دستت بریده باشه دردش همونجوره
تو. رابطه درد وحشتناکی داری انگار یکی هی نمک میپاشع رو زخمات یا بیشتر چاقو میزنه
من رفتم یادم نیس گف زخمه یا خونریزی داخلی داری برام شستشو داد کلیم پماد قرص داذ ی ده روزم رابطه نداشتیم راحت شدم
فکر کنم علایم خاصی نداره برای بعضیا، تو معاینه مشخص میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.