۴ پاسخ

ببین پسر منم کلا رو نوک پا بود اصلا پایین نمیزاشت من چون تو روروئک گذاشتم اینجوری شد. انقد نگران شده بودم خیلی باهاش تمرین کردم پاهاشو میزاشتم زمین میگفتم تاتی تاتی یک دو قدم بزن .انقد اینجوری تمرین کردم که گذاشت خوشش اومد دیگه نوک پا نرفت باهاش خیلی کار کن من که زبونم مو دراورد انقد بهش گفتم ولی جواب داد

حتما پیگیرشو ،ببر دکتر گلم

سلام بانو مدام یا گاهی عزیزم

کلا همیشه یا گاهی اوقات ؟

سوال های مرتبط