سلام تب ۳۷.۴ شیافت بزارم

۴ پاسخ

ن، بالای۳۷.5تب حساب میشع، اگه با استامینوفن و دستمال مرطوب و پاشویه پایین نیومد شیاف بذار

نه بالای ۳۸تبه
چون الان تابستونه هوا گرمه دمای بدنو بالا نشون میده

نه، خیلی نیستش
استامینوفن رو‌بده
اگر بیشتر شد شیاف کن

۳۸درجه تبه

سوال های مرتبط