تب پسرم از ۳۷.۶ اومذه رو ۳۷.۴ میتونم بخابم ؟خیلی خابم میاد

۵ پاسخ

۳۷/۶ب بالا رفته؟ یانه فقط ثابت مونده بوده

با تب گیر دیجیتالی گرفتی باید نیم درجه هم اضاف کنیا

ساعت کوک کن

پیاز ببند ب پاهاش بخواب

ساعت بزار چک کنی تن تن

سوال های مرتبط

مامان پسته مامان پسته ۸ ماهگی
مامان mohamad. d مامان mohamad. d ۶ ماهگی
مامان آرسام و تودلی❤️ مامان آرسام و تودلی❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پرنسا جونی🤍 مامان پرنسا جونی🤍 ۷ ماهگی
مامان مهدا و کوچولو مامان مهدا و کوچولو هفته هفدهم بارداری