۸ پاسخ

روند رشدشون هستش و اینکه چرا مثلا عادت نکنه ؟ بچه ها با خوردن دستشون خودشون رو کشف میکنن و آرامش میگیرن اصلا نباید دخالت کنی یا دستش رو بگیری ، دختر منم دستش رو میخوره و عادی

عزیزم بخشی از روند تکاملشه، جلوش رو نگیر
اگر اذیت شد و خودت هم مشکلی نداری پستونک بده

طبیعیه عزیزم دختر منم اول دستاشو میخوره بعد با دستاش تمام صورت خودش چنگ میزنه قرمز که میشه اونوقت بیخیال میشه

همشون اینکارو میکنن
همه‌چی‌رو با دهانشون حس میکنن
براهمین میخورنش دستشونم تازه باهاش آشنا شدن خیلی بیشتر از قبل مک میزنن

همشون اینکارو میکنن میراث که اونقدر سروصدا می‌کنه از خواب بیدار میشم

کارت نباشه بچه ها خلقیاتشون عوض میشه

پستونک بده میک بزنه آروم شه

این روند طبیعیه رشد بچس
این یکی از نشونه های رشد وسلامت بچس عادت هم نمیکنه میتونی از پستونک هم استفاده کنی

سوال های مرتبط

مامان هانیسا🩷😍 مامان هانیسا🩷😍 ۸ ماهگی