۴ پاسخ

عزیزم اگه گریه نمیکنه فقط یه صدا وپیچ یه نفخ سادس یه شربت بده خوب میشه کولیک یعنی ۳ ساعت بی وقفه گریه کنه که رو دست فقط گریه کنه وساکت نشه .

کولیک داره
از منم همینجوریه خیلی به خودش میپیچه قرمز میشه ناله میکنه زور میزنه

ای خدا اخه رفلاکسم داره اللن داشت شیرمیخورد زیاد خورد موقعه خوردن ی عالمه بالا اورد بعنی کولیکم گرفته اییی خدا امروز همش پیچ خورده گریه کرده

کولیکه‌عزیزم

سوال های مرتبط