۱۴ پاسخ

نفیس هم عالیه ولی هزینه هاش بالاس

مریم روشن هم بادقت هم کاربلدهم مهربون هم دستگاهش بروزه

روشن الان بهت نوبت نمیده ولی بیغمیان زود نوبت میده ولی گرونه چون قراداد با بیمه نداره کارشم خیلی خوبه من آنومالی رفتم
ضیایی نفیس هم خیلی تعریف میکنن

روشن خیلی خوبه ولی خیلی نوبتاش دیره شایگان فرم خدایی خیلی خوبه من سر پسرم همه سونوهام و اون انجام داد

من انتی وانومالی رفتم روشن خیلی راضی بودم.قیمت هم انتی۲۹۰۰اگ اشتباه نکنم.انومالیم ۱۱خرداد رفتم ۴۴۰۰

شایگانفر خیلی خوبه ولی سه بعدی نداره

برا ان تی بخای که روشن دیگه گیرت نمیاد باید یه ماه زودتر نوبت بگیری

عزیزم هزینه ها

تصویر

دکتر روشن عالیه
هزینه سونوی 12هفتگی بدون آزمایش2800

من انتی رفتم شایگانفر کارش عالی و با دقت بود جنسیت رو هم زودی گفت.....

ولی روشن دیگه الان بت وقت نمیده کلا یکماه قبلش باید وقت بگیری

هزینه دوتاشون به نسبت جاهای دیگه بالاست من nt را روشن و انومالی را چون روشن ایران نبود رفتم شایگانفر رفتم
روشن دقیق، مهربان و خوش اخلاقه خیلی وقت میگذاره منشی های بسیار منظمی داره و حتی سونوی قبلتو مجددا بدون هزینه تکرار میکنه
شایگانفر دقیقه ولی فوق العاده شلوغه بی نظمه خودش و منشیشم بداخلاقن

سونوگرافی مریم روشن واقعا عالیه خیلی وقت می‌زارن ودقیقن... من که راضی بودم

من همه سونوگرافی هامو میرم پیش فرح فرقدانی کارش عالیه و باتجربس و مطب خلوت و خوب...تشخیص های خوب و تعیین جنسیت دقیق
دروازه شیرازه مجتمع ازادی

سوال های مرتبط