عزیزم کجا زایمان کردی ؟ .اگه میتونی آدامس کوهی بخر از عطاری بنداز رو زغال اونجات رو دود بده که آروم بشن
با روغن حیوانی و آدامس کوهی هم یه پماد درس کن نرم میکنه بخیه هاتو و دردت آروم میکنه
یه قاشق پر روغن حیوانی رو میزاری سر کار آب که شد چند تا دونه آدامس کوهی رو قاطیش میکنی تا آب بشه .بعد زیرشو خاموش کن ..بریزشتوی یه جا قرص مثل قوطی هستن هر دفعه بعد هر دسشویی بزن به بخیه هات
بعد از سشوار کشیدن
خودت رو با شامپو بچه هم میتونی تو حموم بشوری
واسه ضد عفونی هم که یا از آب نمک یا سرم استفاده مبکنی یا بتادین و آب
. بعدش خشک کن و پمادی که بهت یاد دادم رو بزن
مرتب سشوار گرم بکش بعد هر بار سرویس رفتن، توی تشت آب گرم و بتادین بشین، جای بخیه ها نرم میشن راحت تر میتونی راه بری.
ای وای، الهی بگردم... با سرم شستشو خودتو بشور و با سشوار خشک کن
مسکن نداده دکتر بهت؟
اسپری نیواشا عالیه فقط گرونه
بعد از هر سرویس خودت رو با سشوار خشک کن
عسل طبیعی هم بکش به بخیه ها خیلی زود خوب میشی
میشه بگین ساکن کجایین و اینکه چند هفته زایمان کردین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.