۷ پاسخ

منم عاشق پاهای بچه هام
بیشتر از دستاشون پاهاشون بامزس

برای پسر من حدود ۲ هفته طول کشید تا کامل بیاد بالا الانم دومی داره در میاد خیلی گناهی هستن درد میکشن 🥲

نمی دونم واقعا منم دیگه نمیکشم حتی یه کوچولو هم نیش نزده دندونش که امیدوار بشم

وای منم عاشق پاهای پسرمم
میگیرم فشارشون میدم بوسشون میکنم😂

شبیه پاهای خانومس تو تام و جری ، نه ؟؟😅

پاهای پسر منم همینجوره روانیم کردن از بس گفتن پاهاش مشکل داره ببرش دکتر.به بچم میخندن وقتی رو پا نگهش میدارم😔

منم عاشقش شدم🤭😅

سوال های مرتبط