بچه هاتون بدو تولد چند سانت بودن؟؟؟

۸ پاسخ

دختر منم قد ۴۹ بود

منم نگران قدشم تو سونو خیلی کوچولو بود قدش دخملم
البته من خودمم ریزم 🤭

پسر من ۴۹ بود😬 ولی این یکی حس میکنم بلنده حالا بزام معلوم میشه

نسبت به دوتا دیگه بچم بلندتر بود از پسرم چهار سانت از دخترم سه سانت

۵۰

۵۴😁🙃

۵۰ سانت بود عزیزم

ایلیای قشنگ من قد بلند بود 52سانت

سوال های مرتبط