دختر منم قد ۴۹ بود
منم نگران قدشم تو سونو خیلی کوچولو بود قدش دخملم
البته من خودمم ریزم 🤭
پسر من ۴۹ بود😬 ولی این یکی حس میکنم بلنده حالا بزام معلوم میشه
نسبت به دوتا دیگه بچم بلندتر بود از پسرم چهار سانت از دخترم سه سانت
۵۰
۵۴😁🙃
۵۰ سانت بود عزیزم
ایلیای قشنگ من قد بلند بود 52سانت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.