عادیه من هیچ علایمی ندارم نه حالت تهوع نه شکم درد نه کمر درد

۲۱ پاسخ

سلام طبیعی

عجله نکن😂منم نداشتم چند روزه حالت تهوع پدرم دراورده 🤕

خداروشکر کن خاهر من انقد گاهی دردم‌میگیره ک گریه میکنه از استرس همش حس میکنم الان خدایی نکرده ی اتفاقی میوفته

بله منم اونجوری بودم

من از زمان لقاح علائم داشتم تا اخرش.
عادیه مقایسه نکن

عجله نکن بعد ۷/۸هفته حالتو میپرسم😂😂

اره عادیه

بله طبیعیه

عزیزم بزار قلب بچه تشکیل بشه شرومیشن. منم مثل شما بودم حالا تهوع ول بکن نیست

اینو بدونید بدن برای وجود یک موجود دیگه حتما واکنش نشون میده دیر با زود

طبیعیه
منم تا هفته ۶ فکر می‌کردم باردار نیستم شک داشتم هیچ علائمی نداشتم قلب کوچولوشم تشکیل شد
ولی بعدش...... سوزش معده تهوع استفراغ شروع شد

اره عادیه

منم نداشتم و از هفته ۱۵شروع شد
بدن با بدن فرق داره
با ایمجور چیزا خودتو اذیت نکن

منم ندارم🥹

از شش هفته ب بعددشروع میشه

منم ندارم و شنیدم طبیعیه

عزیزم هنوز وقت داری که علائم بیاد مال من الان زیادتر از قبل شده

نه عزیزم اصلا نگران نباش همه چی خوبه نی نی هم خوبه 😍😍

اره گلم طبیعیه از هفته هفت تا هشت شروع میشه و اینکه خیلیا تا زمان زایماتم علائم ندارن

آره عزیزم من از ۶هفتگی ب بعد شروع شد

اره عزیزم منم نداشتم و ندارم

سوال های مرتبط