سلام وقتتون بخیر... معذرت میخام یبوست شدید گرفتم چیکار کنم؟

۱۳ پاسخ

وای فقط آلو
یعنی یه هفته میشه من چند کیلو خریدم هر روز میخورم واقعا خوب شدم شاید ببخشید روزی دوبار برم دستشویی خیلی خوبه مفیدم هست تو گوگل سرچ کن

روغن زیتون بخور

الو البالو کیوی بخور آبم زیاد بخور

انجیر خیس کن بحور عالیه، اگه قند نداری حتی مرباش هم جوابه.

میوه‌ های فصل بخور، اگه کیوی گیر آوردی بخور

گیلاس و زردآلو اینا بخور کلا میوه های تابستونی شکم راه اندازن

میوه بخور آلو بخور
انجیرخیس کن هم ابش بخور هم خودش رو
یه مدت هم غذای سبک بخور سوپ و اینا

تو فلفل و الوچه لواشک اینا بخور خوب میشی

زرد آلو و یا برگ‌زرد آلو یا انجیر بخور

بلله گلم من دوهفته یبوست شدید گرفتم شکمم درد میگرفت تو غذاهام فلفل میزنم چند باری خوردم خوب شد

اینا خوردم خوب شدم

سلام عزیزم منم همین اتفاق برام‌افتاده فلفل خوردم هم الوچه لواشک اینا

الو خاکشیر خیس کن بخور

سوال های مرتبط