برام دعا کنید بچه ها زایمان خوبی داشته باشم

۱۲ پاسخ

به حق دل رباب انشا... به سلامتی و دل خوش. التماس دعا

انشالله به حق امام حسین هممون زایمان راحتی داشته باشیم مردیم از استرس انشالله که خوب پیش می‌ره 🥺

ایشالله عزیزم به لذت بعدش فک کن به جون میخری سختیاشو😍😍😍

انشاالله ب سلامتی زایمان راحتی داشته باشی و نی نی تو بغل کنی
خانمایی ک امروز زایمان میکنید برای مریضا دعاکنید برای مریض منم همین طور🙏🙏🙏🙏

انشاالله بسلامتی و دل خوش زایمان کنی گلم

انشاالله انشاالله

انشاالله بسلامتی نینیتوبغل بگیری❤️

الهی آمین عزیزم 😍😍

منم الان بستری ام سوند و زدن😭خیلی استرس ذارم

انشالله بسلامتی..سزارینی هستین؟

انشالله به حق این روزای عزیز،حضرت فاطمه زهرا خودش یک مادره .دست مامادراروبگیره

ان شاءالله به سلامتی و دل خوش🥰

سوال های مرتبط

مامان جیغ جیغو ها💋💙 مامان جیغ جیغو ها💋💙 روزهای ابتدایی تولد