۲ پاسخ

منم حساسیت دارم به سفکسیم حالمو خیلی بد میکنه دل درد حالت تهوع میگیرم

من درد زایمان زودرس گرفتم توی بیمارستان این قرصوبرام تجویز کردن
انگار عفونت داشتن خودش باعث پارگی کیسه اب میشه
الان یه هفتس دارم قرص سفکسیم میخورم بهترم
به نظرم اینکه درد پریود هنوز داری یعنی دوز قرص کافی نیست برات

سوال های مرتبط

مامان مهدی حسین مامان مهدی حسین ۵ ماهگی