من سیمیلاک میدم ایرانی البته
داروخونه ای ک خود دکترم باهاش قرارداد داره ،داره و از اونجا میخرم
خیلی خوبه من دخترم دل درد گرفتنی اونو میدم مث دارو عمل میکنه و آرومش میکنه
داروخونه ها دارن ولی یه رگ تلخی داره پسر من ک خوشش نیومد البته من فقط تا ۱۰ روزگی بهش شیرخشک دادم بخاطر زردیش دیگنمیدم الان
خیلی سخت گیر میاد گرونم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.