شیرخشک سیمیلاک رو داروخونه داره؟

تصویر
۳ پاسخ

من سیمیلاک میدم ایرانی البته
داروخونه ای ک خود دکترم باهاش قرارداد داره ،داره و از اونجا می‌خرم
خیلی خوبه من دخترم دل درد گرفتنی اونو میدم مث دارو عمل میکنه و آرومش میکنه

داروخونه ها دارن ولی یه رگ تلخی داره پسر من ک خوشش نیومد البته من فقط تا ۱۰ روزگی بهش شیرخشک دادم بخاطر زردیش دیگ‌نمیدم الان

خیلی سخت گیر میاد گرونم هست

سوال های مرتبط

مامان جان من مامان جان من ۱۰ ماهگی
مامان 🦁🌈🌠دایان مامان 🦁🌈🌠دایان ۶ ماهگی