روز 9آزاد سازی تستم منفی شد😭

۹ پاسخ

😐😐😐9 اخه

چقد زوووود
من امروز روز ۱۵ که iui انجام دادم پریروز باید ازمایش خون میدادم نرفتم گذاشتم فردا برم

هنوز اقدام کن

منظورت تخمک گذاریه

من تا ۱۴بی بی نزدم چون خودم اذیت میشدم

چه انتظاری داری گلم خوبه ک اثر امپول رفته از این به بعدش مهمه هاله داشت مثبتی

الان زوده ۱۴ آزادسازی باید بزنی

خیلی زوده

🫥🫥🫥
اخهههههه ،۹ازاد سازی خیییلی زوده خاهر😐😐

سوال های مرتبط

مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق قصد بارداری
پارچه فروشی😍 پارچه فروشی😍 قصد بارداری