😐😐😐9 اخه
چقد زوووود
من امروز روز ۱۵ که iui انجام دادم پریروز باید ازمایش خون میدادم نرفتم گذاشتم فردا برم
هنوز اقدام کن
منظورت تخمک گذاریه
من تا ۱۴بی بی نزدم چون خودم اذیت میشدم
چه انتظاری داری گلم خوبه ک اثر امپول رفته از این به بعدش مهمه هاله داشت مثبتی
الان زوده ۱۴ آزادسازی باید بزنی
خیلی زوده
🫥🫥🫥
اخهههههه ،۹ازاد سازی خیییلی زوده خاهر😐😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.