۳ پاسخ

خربزه و اینا نخور

عزیزم دیفن هیدرامین قرقره کن هر ۶ یا ۸ساعت یکبار ولی قورت نده هیچ اشکالی نداره و زود خوب میشی

اب نمک و سرکه سیب قرقره کن روزی چند بار خوب میشی

سوال های مرتبط

مامان 🌰فندق🌰 مامان 🌰فندق🌰 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان هیـرمان🐥💙 مامان هیـرمان🐥💙 ۷ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته چهلم بارداری
مامان کوشولو 🩵🩷 مامان کوشولو 🩵🩷 هفته چهاردهم بارداری