خانما من به شدت سرما خوردم و گلو درد دارم .... چه کنم ؟ 😭😭

۵ پاسخ

تحمل‌ استراحت‌ غذاهای آبکی‌وگرم‌ همین‌ منم‌ ازتوبدتربودم‌ کم‌کم‌ دارم‌ بهترمیشم

آب‌نمک قرقره کن

شلغم بخور. ‌اب جوش عسل .اب پرتقال

منم سرماخوردم چد روزه الان بهترم لیمو شیرین و پرتقال مررتب بخور قرقره آب نمک کن من دوبار آب گرم و عسل و آبلیمو خوردم عسل در حد یه قاشق چای خوری ریختم.شلغم بگیر بپز بخور

منم همینطور 🤕🤕🤕چش چالم چسبیده بهم دماغ کیپ 😩🫴

سوال های مرتبط

مامان قندعسل🍯😚 مامان قندعسل🍯😚 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فرشته ها مامان فرشته ها هفته سی‌ام بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان حلما خانم مامان حلما خانم روزهای ابتدایی تولد