شیرخشک شماره دو چرا سنگینه اینقدر شیر نمیخوره بعد چن ساعت

۶ پاسخ

من تازه دارم شروع میکنم شیر دو رو

زودم شروع کردی عزیزم،شش ماه تمام باید بدی

شماره دو تا دوهفته باید یکم آب بیشتر بریزی

🩷🌈هر عکس فقط ۸۰ تومن 🌈🩷
تخفیف آخر هفته گذاشتم برا هر نوع عکس یا تمی که بخواین کلی نمونه کار و رضایت دارم 🍒🦄
ظرفیت ۱۰ عکس از فرصت استفاده کن 😍👌
@ilamiiiiii آیدی روبیک
@mjkfvddc آیدی تگرام
🌱🧜‍♀ثبت سفارش ۰۹۹۳۱۴۰۰۹۶۰ پیام رسان روبیکا یا تلگرام پیام بزارید🌱🧜‍♀

از کی۲شروع کردی

دقیقا دختر منم از وقتی ۲ رو بهش میدم یبوست شده

سوال های مرتبط