من برای سیسمونی بچه ول گرفتم ولی استفاده نشد
الانم بچه سومم باردارم بنظرم بلااستفاده س
واجب نیست
منم نگرفتم ولی به بالشت پشم شیشه میزاشتم تو بغلم زیربچه ک نخام هی خم بشم شیرش بدم
منم نگرفتم
والا بهترین روش شیردهی بنظرم به پهلو خودتم بخوابی کمر درد نگیری من انقدر نشستم مردم از کمر درد دیگه الان میخوابم به پهلو میدم
من سر پسر اولم بالش بارداری گرفتم خیلی گرمم میشد نتونستم استفاده کنم با بدبختی هم ردش کردم سر این یکی اصلا نگرفتم خصوصا که الان تابستونه بدتر گرم میشه
بالش شیردهی گرفته بودم خوب بود به دردم خورد ولی چون تایم کوتاهی شیر دادم زود بلااستفاده شد برام
اگر مطمئنی کلا میخوای شیر خودتو بدی بگیر
من نگرفتم ولی تو اولین فرصتی که وقت کنم میگیرم بگیر حتما موقع شیر دادن کمر و گردن برات نمیمونه
من نگرفتم
فک نکنم وااجب باشه من نگرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.