خانمای سزارینی شما بخیه جذبی زدین یا کشیدنی؟

۷ پاسخ

جذبی بهتره
من سر پسرم جذبی زدم

من از دکترم پرسیدم جذبی برام بزن گفت نمیزنم چون شاید حساسیت بدی🥲

بچه دومم کشیدنی بود این سومی جذبی

کشیدنی

جذبی بود

عزیزم مامان ایلماه تحت نظر کدوم دکتر زنان تو اهواز هستی و از راضی ?

کشیدنی

سوال های مرتبط

مامان 👧🏻🍓❤️ مامان 👧🏻🍓❤️ ۱۳ ماهگی
مامان بردیا🐥 مامان بردیا🐥 ۱۰ ماهگی
مامان نگارنیکان نویان مامان نگارنیکان نویان روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا🌝 مامان نورا🌝 ۴ ماهگی
مامان لنا🐣🐣 مامان لنا🐣🐣 ۷ ماهگی
مامان لی لی گل🍒🌸 مامان لی لی گل🍒🌸 ۱۴ ماهگی
مامان محمد حسن مامان محمد حسن ۱۰ ماهگی