۸ پاسخ

کشیدنی خودمم خونه کشیدم

کشیدنی
من که یهویی شد وقت نکردم راجب بخیه ازش بپرسم
اما میگن نوع برش و پوست تعیین میکنه دکتر میتونه جذبی بزنه یا نه
جدا از اون کشیدنی بهتره

من چون بیمارستان دولتی بودم کشیدنی بود راضی هم بودم

کشیدنی بود خیلی راضی بودم دکترم خیلی خوب دوخته بود خداروشکر خیلی خوب جوش خورد کشیدنشم اصلا درد نداشت

من میخاستم جذبی بگیرم اما دکترم گفت جذبی ها اصلا کیفیت ندارن و کشیدنی رو توصیه کرد

کشیدنی هیچی ام متوجه نشدم چون کلا بی حسه شکمم🫠

کشیدنی بود بعد ۱۰ روز کشیدم دردم نداشت

کشیدنی سزارین
داخلی جذبی

سوال های مرتبط

مامان 👧🏻🍓❤️ مامان 👧🏻🍓❤️ ۱۳ ماهگی
مامان ایلماه 🧿🎀🫀 مامان ایلماه 🧿🎀🫀 ۱۲ ماهگی
مامان نگارنیکان نویان مامان نگارنیکان نویان روزهای ابتدایی تولد
مامان لی لی گل🍒🌸 مامان لی لی گل🍒🌸 ۱۴ ماهگی
مامان تمشک و گیلاس مامان تمشک و گیلاس ۱ ماهگی
مامان گل پسر مامان گل پسر روزهای ابتدایی تولد
مامان ایلماز مامان ایلماز ۹ ماهگی