۱۸ پاسخ

نه نمیکنم پوستش نازک میشه

نه من دستمو میکشم رو بدنش فقط

با لیف نرم که از سیسمونی فروشی گرفتم یکم شامپو بدن بچه میریزم لیفش میزنم
مگه بچه کوچولو چرک داره اخه😂

من هیچی نمیزم فقط شامپو بدن با دستم

کیسه چرررک عجبا

کیسه؟ چرک؟
من بدن دخترمو با دلم نمیاد دستش بکشم یه لیف بسیار نرم و لطیف خریدم براش

کیسههههه،😳😳😳😳با لیف خیلی نرم میشورم

بالیف مخمل نرمش

با دست فقط

من به این بزرگی اصلا کیسه نمیکنم خودمو چه برسه به نوزاد که پوستش لطیفه😂

بچه به این لطیفی چرکش کجا بود

چرک بچه کجا بود با لیف رو حولش و شامپو بدن
بدنشو کف میزنم

بچه چرکش کجا بود. من حتی لیف هم نمی زنم

🤣🤣🤣🤣🤣🤣وللللممممم کننننننن

من با کیسه سیسمونیش ک با حوله بود آروم میشورم

با لیفش ک خیلی نرمالوعه.. زیرگردنش و باسن و کف دستش ک مدام مشته. زیربغل 😐😁

کیسه😳😳😳😳😳😳

نههه اخه ی ذره بچه چی داره مگه

سوال های مرتبط

مامان ❤️آیهان❤️ مامان ❤️آیهان❤️ ۱۱ ماهگی