۸ پاسخ

۶۳ مال منم

نه خیلی خوبه
پسر من ۶۵/۵ بود دکترش گفت قد بلنده. تو دفترچه بهداشتم رو نمودار سبز و یذرههه بالاتر از اونه

دختر من ۶۵بود

۷۰ بود

پسر منم ۶۶
خیلی هم خوبه عزیزم

من ۶۵
ن خوبه اتفاقا
رو نمودار ببین

نه خوبه ک قدش

۶۲ بود

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۱۲ ماهگی
مامان باربد۴،برسام مامان باربد۴،برسام ۱۴ ماهگی