امپول hmg رو روز چندسیکلت زدی؟ بعدش نرفتی سونو بدی سایز تخمکات متوجه شی؟
مراجعه کن به دکتر خودت من زدم همون آمپول هارو فولیکول هام کیست شدن کلا به هم ریختم بعد ۲ ماه درست شد اگه کیست فولیکولی داشتی یک ماه باید استراحت مطلق داشته باشی مصرف مایعات و خیلی بیشتر کنی مخصوصا چای
چقد عجیب باید پریود شی ک
من پریودم نا منظمه اصلا بدون قرص نمیشم
اینماه امپول ازادسازیو ک زدم بعد ۱۶ روز امپول پری شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.