بزار لگد بزنه آدم خیالش راحته از من از صبح درست و حسابی تکون نخورده دارم دق مرگ میشم باز حرکت کنه آدم میفهمه بچش خوبه داره بازی میکنه باز اگه تکون نخوره هزار جور فکر خیال میاد تو سرم
تکون کم نگران کننده هست . زیاد که مشکلی نداره
طفلکیا اگه تکون نخورن که میایم میگیم چرا تکون نمیخوره اگه بخورن میگیم چرا تکون میخوره😆
نینیت رزمی کاره😍😁
سه ، چهار هفته دیگه دلت تنگ میشه برا این لگدا چون کمتر میشه وقتی بزرگ بشه ، سالم باشید🙏🏻
بزار بزنه ماشاالله بهش مال من از دیروز نزده دیگه البته نگران نیستم چون موقع عوض شدن هفتم همین مدلی میشه ولی دلتنگ ضربه هاشم
😂مسابقه بکس راه میندازن
واییییی منممم نذاشت یکم بخوابم همش از خواب میپریدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.