عزيزم منتظر هستما 🫠🫠🫠🫠🫠
سلام عزيزم قرار بود عكس شكم بندتو بفرستي
و سايز بندي ؟
من ۳۶ کامل ک رفتم دکتر پرسیدم گفت بله تشکیل شده، اما گاهی دستگاه رفتن دلیلش ریه نیست گاهی ۳۹ هفته هم میشه بره، یه موقع خدای نکرده خدا واسه هیچکس نیاره تنفس کمه یا تنفس زیاده یه چند روز میره دستگاه یا دلایل دیگه ولی هرچی حکمت خداست، توکل بخدا
بچه داریم تو ۳۹ هفته ام تو دستگاه میره
بچه داریم تو ۳۵ ام دستگاه نمیره
معلومنمیکنه عزیزم
ولی ۳۶ به بعد دیگبچه کامله
انشالله ک بچها دستگاه نرن
34فکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.