چند هفته دقیق ریه های بچه بدون آمپول کامل میشه

۵ پاسخ

عزيزم منتظر هستما 🫠🫠🫠🫠🫠

سلام عزيزم قرار بود عكس شكم بندتو بفرستي
و سايز بندي ؟

من ۳۶ کامل ک رفتم دکتر پرسیدم گفت بله تشکیل شده، اما گاهی دستگاه رفتن دلیلش ریه نیست گاهی ۳۹ هفته هم میشه بره، یه موقع خدای نکرده خدا واسه هیچکس نیاره تنفس کمه یا تنفس زیاده یه چند روز میره دستگاه یا دلایل دیگه ولی هرچی حکمت خداست، توکل بخدا

بچه داریم تو ۳۹ هفته ام تو دستگاه میره
بچه داریم تو ۳۵ ام دستگاه نمیره
معلوم‌نمیکنه عزیزم
ولی ۳۶ به بعد دیگ‌بچه کامله
انشالله ک بچها دستگاه نرن

34فکنم

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد