۳ پاسخ

اینکه خودمون بخوریم؟
آخه نوشتین قرص

اره خب اشتهاشو زیادتر میکنه

ن والا من نمیدم هیچ کدومو رشد بچمم خوبه تازه دنیا اومدنی هم خیلی کم بود وزنش زیر سه بود

سوال های مرتبط