احتمالا برفکه
پسر منم یکی دو هفته پیش اینجور بود شیر میخورد میسوخت انگار میخارید سوزن سوزن میشد بعد دیدم برفک دهانی گرفته بردم دکتر قطره داد خوب شد
ولی تموم شیشه شیر پستونک همچی و عوض کردم
نوکش که دیگه بزرگ نمیشه
تو دهن بچه رو ببین برفک نباشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.