۲ پاسخ

احتمالا برفکه
پسر منم یکی دو هفته پیش اینجور بود شیر می‌خورد میسوخت انگار میخارید سوزن سوزن میشد بعد دیدم برفک دهانی گرفته بردم دکتر قطره داد خوب شد
ولی تموم شیشه شیر پستونک همچی و عوض کردم

نوکش که دیگه بزرگ نمیشه
تو دهن بچه رو ببین برفک نباشه

سوال های مرتبط