۳ پاسخ

بگو فقط ان اس تی میخام اگر میخاین معاینه کنید میرم یه بیمارستان دیگه
خودت باید خیلی محکم باشی ذو ابن قضیه
من هفته ۲۹رفتم هی میخاستن معاینه کنن گفتم من میترسم و علایم درد ندارم هی بهم استرس وارد میکردن میگفتن اگر زایمان زودرس باشه میخای چکار کنی یعنی چندتا ماما پشت سرهم هی میگفتن ولی من چون هیچ درد و علامتی نداشتم گفتم با رضایت خودم هست اخرکار هم ان اس تی که گرفتن گفتن عالیه و یه رضایت ازم گرفتن که خودم نذاشتم معاینه کنن

فقط نذار معاینه اینا کنن، بگو ان اس تی بگیرن

هیچی ان اس تی میگیرن معمولا

سوال های مرتبط

مامان پرنسس دایان👸🏼 مامان پرنسس دایان👸🏼 روزهای ابتدایی تولد