۱۱ پاسخ

عزیزم وقتی هیچ مشکلی واسش پیش نمیاد حالش بد نمیشه چه ایرادی داره خب بیشتر بخوره 🫠

به اندازه نیازش بهش بده نگین قشنگم💋🥰
اگه سیر نشد بده بخوره
دکتر آرن اینجوری بهم گفت🩵

یه پست تو اینستا دیدم که پزشک میگفت اگه بچه تقاضاشو خورد و استفراغش نکرد بعدش علائم دل‌درد نداشت حجم شیری که دادید مهم نیست و رشد بچه ها با هم متفاوته

ولی من یادمه سر پسر اولم، چنین روزایی ۹۰ تا هم بهش میدادم میخورد... دکتر به شوخی میگفت انقدر بده بهش که بالا بیاره😂 میگفت انقدر بده که بچه به آرامش برسه، اگر بی قراری داشته باشه نباید ازش دریغ کنی.

دکتر به من گفت هر یک ساعت و نیم ۳۰ تا
ولی پسر من از ۲۱‌ روز حدودا اصلا با ۳۰ تا سیر نمیشد دکتر گفت ۴۵ تا بده اگه گریه میکنه و بی قراره...
الان دیگه گاهی با ۴۵ گاهی با ۶۰ سیر میشه.

نه عزیزم پسر منم از ۲۰ روزی ۹۰ تا خورد

نگین جون دختر من ۱۲ روزشه یه وقتا ۶۰ تا شیر خشک میخوره سیر نمیشه مجبورم دوباره ۱ ساعت بعد ۳۰ تا از شیر خودم بهش بدم، بنظرم اگه دل درد نمیگیره یا خدایی نکرده بالا نمیاره مشکلی نداره ، چون دکتر به من گفت بسته به تقاضای نوزاد هرچقدر ک خودش بخواد میتونی بهش شیر بدی

بچه ها با هم فرق دارن عزیزم هرکس رو بچه خودشه همه مثل هم نیستن

من دو ساعتی ۶۰ تا میدادم ، بردم دکتر گفت زیادشه ، هر سه ساعت ۶۰ تا بده

این جدولشه

تصویر

نه عزیزم چیه زیادیش من از اول ۹۰تا شیر میدادم الانم اگه شیر خودمو ندم ی وقتاییی بیشتر ام مبخوره شیر خشک بده بچه بخوره سیر بشه

سوال های مرتبط